Versterking van die romp

Sit in ‘n stewige stoel met ‘n rugleuning.

Romp 11. Buig vorentoe en terug

Sit vooroor met ronde skouers en rug en buig jou rug vorentoe.  Buig nou weer jou rug heeltemal terug, binne perke van gemak, en kyk op na die dak.  Alterneer 5 keer tussen hierdie posisies.

 

 

Romp 22. Vorentoe strek

Strek stadig vorentoe, so ver as dit gemaklik is.  Hou hierdie posisie vir 20 sekondes.

 

 

Romp 33. Buig na die kante

Hou jou hande in jou sye.  Buig stadig na die een kant, terug na die middel en dan weer na die ander kant.  Herhaal 5 keer.

 

 

4. Rug rotasies

Romp 4Middelrug

Kruis jou arms voor jou liggaam. Roteer stadig 5 keer van die een kant, na die middel, oor na die ander kant en weer terug na die middel.  Hou jou heupe stil, sodat die beweging in jou rug plaasvind.

 

Romp 4bLaerug rotasies

Hou jou arms reguit bo jou kop en verstrengel jou vingers.  Roteer 5 keer stadig van een kant na die midlyn, oor na die ander kant en weer terug tot in die midlyn.  Hou jou heupe stil sodat die beweging in jou rug plaasvind.

 

Romp 4cRugrotasie strekke

Draai na die een kant en gryp die stoel vas met jou hande.  Trek terug met die voorste hand, om jou rug in rotasie te strek.  Hou vir 20 sekondes.  Doen na die ander kant ook.

 

Maak 'n opmerking

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde word met * aangedui